Tappa-bort-garanti

Denna garanti är en trygghet för våra resenärer.

Reseappen

Om någon av dina användare skulle tappa bort sin mobiltelefon som man använder för tjänsteresor med kollektivtrafiken så kan du enkelt spärra den via Företagsportalen. Det innebär att företagsfaktura som betalmetod spärras och kan inte användas i reseappen längre.

När den anställde fått en ny mobiltelefon så får du lägga upp den som en ny användare och personen i fråga får ett nytt sms med användaruppgifter och får då aktivera företagsfaktura på nytt i den nya mobiltelefonen.

365-dagarsbiljett anställd

Det är den anställde själv som ansvarar för att hantera sin 365-dagarsbiljett.

Enligt villkoren så ska den anställde registrera sin 365-dagarsbiljett på Mitt konto och därigenom själv flytta sin biljett till en annan bärare om personen i fråga tappar bort sitt resekort eller sin mobiltelefon med 365-dagarsbiljetten.

Bli företagskund

Vill du veta mer?

Kontakta oss på foretag@lanstrafikenkron.se eller 0470-58 32 80

Aktuellt

Beställ resekort kundkassa

Nu finns möjlighet att beställa resekort kundkassa direkt i Företagsportalen. Välj vilken summa du vill ladda ditt kort med. Ni använder sen kundkassan för att köpa biljetter i biljettautomat, ...Läs mer

Nya priser 1 januari 2022

Den 1 januari 2022 förenklas prissättningen på pendlarbiljetter i Kronobergs län vilket innebär att det blir samma pris för 365-dagarsbiljetten för både tåg och buss. 365-dagarsbiljett f...Läs mer

365-dagarsbiljett - nya villkor

Vårt nya biljettsystem bygger på ny teknik och struktur som påverkar alla delar inom vår verksamhet. När det kommer till årsbiljetter för anställda så har det skett en del förändringar både fö...Läs mer

Företagsportalen

Företagsportalen - så funkar det!
Tjänsteresor med reseappen
365-dagarsbiljett anställd
Köpvillkor - Företagsportalen
Integritetspolicy