Tappa-bort-garanti

Denna garanti är en trygghet för våra resenärer.

Reseappen

Om någon av dina användare skulle tappa bort sin mobiltelefon som man använder för tjänsteresor med kollektivtrafiken så kan du enkelt spärra den via Företagsportalen. Det innebär att företagsfaktura som betalmetod spärras och kan inte användas i reseappen längre.

När den anställde fått en ny mobiltelefon så får du lägga upp den som en ny användare och personen i fråga får ett nytt sms med användaruppgifter och får då aktivera företagsfaktura på nytt i den nya mobiltelefonen.

365-dagarsbiljett anställd

Det är den anställde själv som ansvarar för att hantera sin 365-dagarsbiljett.

Enligt villkoren så ska den anställde registrera sin 365-dagarsbiljett på Mitt konto och därigenom själv flytta sin biljett till en annan bärare om personen i fråga tappar bort sitt resekort eller sin mobiltelefon med 365-dagarsbiljetten.

Vill du ha information om nya Företagsportalen?

Kontakta oss på foretag@lanstrafikenkron.se eller 0470-58 32 80

Aktuellt

Nya Företagsportalen

Idag 1 december öppnar nya Företagsportalen Det innebär att du i den här portalen inte längre kan ansöka om konto. Köpa biljetter eller registrera resenärer för tjänsteresor. Läs mer om ...Läs mer

Ny Företagsportal under utveckling

Utveckling av en ny Företagsportal pågår. Den nya Företagsportalen kommer som den nuvarande innehålla tjänsteresor via reseappen och 365-dagarsbiljett anställd men också möjlighet att skick...Läs mer

Res mer. Tanka mindre. Företagsportalen - årets enklaste affär!

Bra för miljön. Att tjänsteresa kollektivt är att resa för ett hållbart klimat. Till exempel körs alla våra stads- och regionbussar på förnybara drivmedel. Bra för måendet. Att resa k...Läs mer

Företagsportalen

Företagsportalen - så funkar det!
Tjänsteresor med reseappen
365-dagarsbiljett anställd
Resekort kundkassa
Köpvillkor - Företagsportalen
Integritetspolicy