Tappa-bort-garanti

Denna garanti är en trygghet för våra resenärer.

Reseappen

Om någon av dina användare skulle tappa bort sin mobiltelefon som man använder för tjänsteresor med kollektivtrafiken så kan du enkelt spärra den via Företagsportalen. Det innebär att företagsfaktura som betalmetod spärras och kan inte användas i reseappen längre.

När den anställde fått en ny mobiltelefon så får du lägga upp den som en ny användare och personen i fråga får ett nytt sms med användaruppgifter och får då aktivera företagsfaktura på nytt i den nya mobiltelefonen.

365-dagarsbiljett anställd

Det är den anställde själv som ansvarar för att hantera sin 365-dagarsbiljett.

Enligt villkoren så ska den anställde registrera sin 365-dagarsbiljett på Mitt konto och därigenom själv flytta sin biljett till en annan bärare om personen i fråga tappar bort sitt resekort eller sin mobiltelefon med 365-dagarsbiljetten.

Bli företagskund

Vill du veta mer?

Kontakta oss på foretag@lanstrafikenkron.se eller 0470-58 32 80

Aktuellt

365-dagarsbiljett anställd direkt i appen

Nu finns möjlighet att beställa 365-dagarsbiljett anställd så den hamnar direkt i appen. Resenären måste ha laddat ner reseappen och registrerat sig för att det ska fungera. Vid beställning ange...Läs mer

Vardagsmotion på köpet

Genom att använda kollektivtrafiken i din vardag får du vardagsmotion på köpet. Undersökningar visar att de som reser med buss och tåg är mer aktiva än bilister. De cyklar dubbelt så myc...Läs mer

Nya priser från 2 januari 2023

Från och med 2 januari 2023 är det nya priser på både enkelbiljetter och periodbiljetter. Prisändringen sker för att till viss del kompensera för de kostnadsstegringar som sker i samhället och ...Läs mer

Företagsportalen

Företagsportalen - så funkar det!
Tjänsteresor med reseappen
365-dagarsbiljett anställd
Köpvillkor - Företagsportalen
Integritetspolicy