Tappa-bort-garanti

Denna garanti är en trygghet för våra resenärer.

Reseappen

Om någon av dina användare skulle tappa bort sin mobiltelefon som man använder för tjänsteresor med kollektivtrafiken så kan du enkelt spärra den via Företagsportalen. Det innebär att företagsfaktura som betalmetod spärras och kan inte användas i reseappen längre.

När den anställde fått en ny mobiltelefon så får du lägga upp den som en ny användare och personen i fråga får ett nytt sms med användaruppgifter och får då aktivera företagsfaktura på nytt i den nya mobiltelefonen.

365-dagarsbiljett anställd

Det är den anställde själv som ansvarar för att hantera sin årsbiljett.

Enligt villkoren så ska den anställde registrera sin årsbiljett på Mitt konto och därigenom själv flytta sin biljett till en annan bärare om personen i fråga tappar bort sitt resekort eller sin mobiltelefon med årsbiljetten.

Bli företagskund

Vill du veta mer?

Kontakta oss på foretag@lanstrafikenkron.se eller 0470-58 32 80

Aktuellt

En uppdaterad Företagsportal!

Varmt välkommen till en uppdaterad version av Företagsportalen! I samband med att vi lanserat vårt nya biljettsystem så har vi uppdaterat Företagsportalen och våra företagsprodukter so...Läs mer

365-dagarsbiljett - nya villkor

Vårt nya biljettsystem bygger på ny teknik och struktur som påverkar alla delar inom vår verksamhet. När det kommer till årsbiljetter för anställda så har det skett en del förändringar både fö...Läs mer

Tjänsteresor med reseappen

Tjänsteresor med reseappen är ett alternativ för företag som vill ha ett enkelt, smidigt och digitalt sätt att göra sina tjänsteresor med. Ni får dessutom 10 % rabatt på samtliga biljetter! ...Läs mer

Företagsportalen

Företagsportalen - så funkar det!
Tjänsteresor med reseappen
365-dagarsbiljett anställd
Köpvillkor - Företagsportalen
Integritetspolicy